.

"Happiness only real when shared" - Christopher Johnson McCandless

piątek, 16 października 2015

"Życia się nie wybiera... życie się przeżywa"

  Witajcie,
już od kilku miesięcy zastanawiam się, czy wznowić działanie tego bloga. Myślę, że nie jest to prosta decyzja. To bardzo trudna praca, wymagająca zaangażowania i regularności, ale też świetna zabawa i możliwość pogłębiania swoich zdolności. W końcu jednak postanowiłam spróbować. Pragnę robić właśnie to w życiu, czyli pisać. Myśli wciąż krążą wokół tej części mojej rzeczywistości. Kiedy idę ulicą, jadę autobusem na uczelnię, czy robię setki innych rzeczy, wciąż zastanawiam się, jak mogłabym opisać stan, w którym się znajduję, otaczających mnie ludzi, przyrodę. Możecie to nazwać chorobą psychiczną lub innym zaburzeniem, ale ja wiem jedno. To cały mój świat! Nie jestem w tym świetna, ba zawstydziłabym się, gdyby ktoś powiedział, że jestem dobra, ale i tak kocham to. Przyjmuję z pokorą każdą uwagę, więc jeżeli tylko wyłapiecie jakiś błąd lub stwierdzicie, że nie podoba Wam się mój sposób pisania, po prostu wyraźcie swoje zdanie w komentarzach.

  O czym miałby być ten blog?
Zamierzam umieszczać tutaj krótkie historie prawdziwe i zmyślone, dzielić się ciekawymi cytatami z książek i filmów, a przede wszystkim pokazać Wam, moi drodzy czytelnicy, że świat nas otaczający, jest niezwykle piękny i pełen cudownych wrażeń. Myślę, że czas wziąć się za siebie i zacząć żyć tak, jak marzymy.


"Życia się nie wybiera... życie się przeżywa" - Droga życia



  Chciałabym bardzo podziękować mojej koleżance ze studiów. To Ty sprawiłaś, że w tak niepozornym miejscu, jakim jest stołówka na uczelni, wreszcie moje myśli znalazły bezpieczną przystań, gdzie mogą osiąść i wreszcie odpocząć po tak długiej wędrówce między setkami pomysłów i braku wiary w siebie. Jeżeli kiedykolwiek to przeczytasz wiedz, że będę Ci dozgonnie wdzięczna, nawet jeśli wszystko potoczy się inaczej, niż planowałam. 

  Na koniec pragnę podziękować Wam, którzy przeczytaliście ten wpis. To dla mnie powód do dumy i ogromne szczęście, że ktoś taki, jak Wy poświęciliście cenne chwile swojego życia na wejście na tego oto bloga. Dziękuje Wam serdecznie i mam nadzieję, że Was nie zawiodę!


Afrees

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz